بدینوسیله توافق نامه سطح خدمات تارنمای شهرداری شیراز را به اطلاع می رساند:
تارنمای شهرداری شیراز امکان ثبت و پیگیری درخواست ها، انتقادات، پیشنهادات، شکایات را برای شما شهروندان گرامی در قالب خدمات الکترونیکی فراھم نموده است.
در قسمت "تماس با ما" انواع شیوه های ارتباطی با شهرداری شیراز بیان شده است.
به محض ثبت درخواست در سیستم پاسخگویی، سعی می گردد در کوتاه ترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به شهروند اعلام گردد و معمولا نیاز به مراجعه حضوری شهروند نمی باشد.
تارنمای شهرداری شیراز بر مبنای پایداری زیر ساخت ھای ارتباطی بصورت تمام وقت و 24 ساعته در دسترس شهروندان گرامی بوده و در صورت بروز ھرگونه اشکال و نقص فنی، به شهروندان اطلاع رسانی خواھد گردید.
زمان از دسترس خارج شدن تارنمای شهرداری شیراز از قبل اطلاع رسانی خواهد شد.
تمامی تغییرات و بروز رسانی های تارنمای شهرداری بدون خارج شدن تارنما در دسترس خواهد بود ولی در صورت نیاز این کار به اطلاع شهروندان خواهد رسید.